4 Temmuz 2012 Çarşamba

sonunda istediklerim oldu

Ne zaman ciddi anlamda mutlu olacagım diye merak ederken 4 gün önce dünyanın en mutlu insanı ben oldum. Benim gerizekalı sevgilim ben asla ilişki durumu yapmadım yapmam diyordu şundan yaklaşık 6-7 ay önce. Artık nolduysa basına tas mı düştü ne 4 gün önce face bir girdim bana ilişki istegi yollamış. Allaaaaaaahhhh tabi ben nasıl mutluyum havalara uçuyorum hatta az kaldı halay çekcem o derece mutluyum. 40 yıl düşünsem ....'nın AG ile bir ilişkisi var yazısının profilimde olacagı aklıma gelmezdi.
Ki şöyle bir durumda var ki adam artık bana bildigimiz ta-pı-yooooo. Normal de bana tek kullandıgı kelime bebegimdi şimdi askımlaar sevgılımler havada ucusuyo. Tabi fazla ilgiyi görünce götü kalkıp sevgilisinden soguyan kızlardan değilim ben. Daha da bir baglandım ondan daha fazla taptım. Suan cok mutluyuz hatta bildigimiz mutluluk sıçıyoruz. Allam n'olur sen bizi hiç ayırma çok piliisssssss.Amiiinn.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder