17 Temmuz 2012 Salı

Sen gidersen demiştim


Sen gidersen demiştim sen gidersen yarım kalırdı sözler sen gidersen şimdi sana söylenmiş ne varsa şimdi sana duyulan ne varsa anlamsız kalır kifayetsiz kalır.
Gitmicem dedin benide kendinide kandırdın gitmeyeceginede inandım.
Sen gidersen demiştim sen gidersen kanatlanıp uçamaz melekler yarım kalır çaresiz kalır.
Sana belkide tüm çaresizliğimle kapıldım ben onca seye rağmen sana inandım, seversin sandım.
Sen gidersen demiştim sen gidersen bu boşluk sensiz bu boşluk başkasıyla dolmaz.
Sen gidersen demiştim sen gidersen alışamam tutunamam belkide bir tam olamam.
Sen gidersen şimdi sana söylenmiş ne varsa şimdi seninle yaşanmış şimdi sana duyulan ne varsa yarım kalır anlamsız kalır. Sen gidersen demiştim yapamazdık biz biz olamadan olamazdık biz hiç.
Sen gidersen diye bişey yoktu biz cok sevdik ya da öyle oldugunu sandık ben sonunu düşünmeden aldandım.
Belki şunca zamandır bir tebessüm uğruna kendimi kandırdım ve buna sende kandın, sevdin sandın, benide aldattın.
Sen gidersen demiştim sen gidersen alışmaya alışırımda ya canım elini tutmak isterse alışmaya alıştırırımda peki ya seninle her geçen gün yok olan kaybolan umutlarım seninle her geçen gün yok olan bir başka ben daha.
Sana sen gidersen demiştim elim ayagım olmusken sen simdi gidersen emeklemeye emeklerimde ya canım koşmak isterse. Şimdi sen gidersen tutmaya tutunurunumda ellerim sana rağmen üşürse.
Hiç unutmam unutamam belkide ilk kez bana aşık olurdun sen ilk kez beni severdin bende öyle sanmıstım.
Belki tutunacagım tek yer kalemimdir.
Sen üşüyen yanına hep 4 mevsimim kış olsada üşümem derdin birden ısınırdım.
İçim sen dolardı sensizkende seni yaşamak sen hiç olmamışken bile varlıgına tutunmak sanki senmiş gibi hiç gitmeyecekmiş gibi.
Sana sen gidersen demiştim sen gidersen senden sonrası yok sevgili.
Öyle bir yerden araladın ki perdeyi günüme gün gecemede öyle bir dogdun ki sen.
Sen gidersen demiştim sen gidersen yarım kalacaktı hersey gülmeyecektim hiç söz vermişti bana gün dogmayacaktı. Doğarsada bana ugramayacaktı yıldız kaysada dilek dilemeyecektim senin ugruna yıldızlara aldanmayacaktım.
Senden öncesinde 'onun için' şimdi sensizkende 'senin için' avutmayacaktım kendiimi söz vermiştim.
Melekler uğramayacaktı yanıma halimi hatrımı sormayacaktı hatta ve hatta ilacımı içtigimi merak eden bile olmayacaktı.
Sonra büsbütün yok olacaktım ben sensizlikle kaybolacaktım işte ömür ya bu hani dile kolay göreceli bir kavram bana söz vermiştin sen gitmeyecektin.
Bunları söylerken cok sevecegimi hiç hesaba katmadın ki sen sana sen gidersen demiştim sen gidersen bir bütün olabilir mi diger yarısıyla tam olmadan nasıl yaşar ki sen yaşayabilirmiydin sevgili.
Sen gidersen yarım kalacaktı hersey söz vermişti sen gittin ve yarım kaldı..
 İ.R

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder