25 Temmuz 2012 Çarşamba

Ben böyleyim

Daha fazla dayanamıcam artık bu konuya bi çözüm getirmem gerek.
Beni ben olarak kabullenin yani benim sizi öyle kabullendigim gibi. Ben başkası olamam ben başkaları için yaşayamam bu dünyaya bu amaçla gelmedim ben. Daha 16 yasındayım ama ugrastıgım seylere bak cevremdeki insalara bak!
Ben buyum! 16 yasında ama kendi istedigim üzeriyle beyin yasını 6 gibi gösteren ama hepinizden çok çok daha olgun bi insanım bunu önce bi o mal kafalarınıza sokun. Sırf sizin o bitmek bilmeyen ve bende bi gram bile olmayan egolarınız yüzünden ben böyle salak gibi davranıyorum. Bi yandan da tercih meselesi. Hoşuma gidiyor böyle davranmak. Çünkü dedigim gibi daha 16 YAŞINDAYIM ve OLGUN GİBİ DAVRANMAM İÇİN ÇOK ERKEN HAYATIM DAHA YENİ BASLIYOR. Ben böyle düşünüyorum en azından. Ve bu bence dogru. Şımarık bi insanım bu dogru çünkü bi evin bir kızıyım. Annem TEK DOSTUM babam TEK ASKIM. Hayatımda onlardan başka kimsem yok. Onların hayatına 4 senelik bi ugras sonucu girmişim ve her şeyden herkesten degerliyim onlar için. El bebek gül bebek büyüdügüm için böyle şımarık bi insanım ve bundan hiç gocunmuyorum çünkü mutluyum. İnsanları sizler gibi ezmekten nefret ederim. Hele ki zamanında kendi de aynı şeyleri yapıp sonradan başka insanları yargılayanlardan nefret ederim. KİMSE DÖRT DÖRTLÜK DEGİL gerizekalılar! Hepimiz bi babadan olma anneden dogmayız, hiçbirimizin birbirinden farkı yok. Sen şöylesin sen böyle konusuyorsun böyle giyiniyorsun böyle yazıyorsun gibi şeylerle ilgilenmem ben. Ben sizin gibi dış görünüş delisi bi insan degilim. Şişmanmış zayıfmış zenginmiş fakirmiş bilmem neymiş bakmam. Sizin gibi öyle pahalı telefonları 3-4 tane bilgisayarı olan bi insanda değilim. Ama onlarsızda mutluyum. Hiç yok degil var ama sizin gibi noldum delisi de degilim. Siz o saçma salak şeylerle mutlu olun ben kendim tek basıma da mutluyum.

Şimdi beni iyi dinleyin ; Ben buyum ben degişmem benim degişmem için çaba harcayanlar ya da beni küçümseyenler şöylesin böylesin diyenler hiçbiriniz umrumda değilsiniz. Ben Pınar'ım ve nasıl büyütüldümse öyle devam edicem. Çok istemiyorsanız hepinize kapı orda siktirip gidersiniz hayatımdan bende mutlu mesut sizin aptal yargılarınız olmadan yaşarım. İyi günler.

http://fizy.com/#s/1agrkt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder