4 Temmuz 2012 Çarşamba

Geldik 16 yaşına ama.. Aması var işte.

Oğlum ben ilerde ne olcam lan? Kazık kadar oldum hala ılerıde hangı meslegı yapacagımı bılmıyorum. bı gun dıyorum şunu olayım bi gün diyorum bunu olayım sonra aman ben okumıcam diyip kestirip atıyorum. evet anlayacagınız gıbı bu konularda ne istedigini bilmeyen biriyim ben. ama artık karar vermem gerek yoksa peder bey beni öldürecek. adam bıktı artık benden. bi gün babaaaaaaaaa ben tercüman olcam beni yurtdısına dil egitimine yolla diyorum bi gün babaaaaaaa ben halkla ilişkiler okucam diyorum adama artık gına geldi. hatta bi gün şöyle bi şey oldu;
- baba yaaa
-hıı?
-ben tiyatrocu olcam ilerde liseyi bitiriyim konservatuara yazılcam.
-babanın agzına sıçtırmam şimdi git adam gibi dersine çalış eşoğlueşek senle mi ugrascam hadi git odana.
-ama baba bak şimdii...
-hadi odanaaaaa
-aman beee bi kere de dinlesen ölürsün sanki koca göbek -.-

Gördünüz mü? Annemle olanları anlatmıyorum bile. Kadın belli bi yerden sonra cinnet geçirme aşamasına kadar geliyor çünkü. Sanırım lise hayatım bitene kadar ben hangi meslegi yapacagıma karar veremicem.
Cedric'in dediği gibi 16 yaşındaysanız ve hala bi meslek seçememişseniz hayat gercekten çok zor.

Dipnot: Kaderde varsa üzülmek neye yarar düzülmek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder