18 Temmuz 2012 Çarşamba

Beni ben gibi sevebilir misin, yapabilir misin bunu bana?


Beni ben gibi sevebilir misin, yapabilir misin bunu bana?

Benim hayatımı yaşayabilir misin seninkiyle beraber, korur musun beni, akşam eve geç gelirsem annemden önce sen azarlar mısın, üşümesin diye ellerimi hiç bırakmaz mısın, bana bunu yapabilir misin? Gerçekten gözlerinin içine bakıp, “Beni çok seviyor” diyebilir miyim insanlara? Benim için karşına alır mısın herkesi, benden bahsederken gözlerinin içi gülebilir mi? Kişiliğini unutabilir misin benim için, daha öncekilere yaptıklarını, daha önceki kötülüklerini, her şeyini unutup bağlanabilir misin bana körü körüne? Sana sarıldığımdadünyanın en huzurlu insanı olabilir misin, en sevdiğin giyim tarzı benimki olabilir mi, dünyadaki en güzel gözler benimkiler olabilir mi senin için, ben gülünce mutlu olabilir misin gerçekten? Mutsuzken beni üzen her şeyi unutup, beni güldürebilir misin, benim için uğraşabilir misin, bana gerçekten aşık olabilir misin? “Sen acıktın, ne yiyelim” diyebilir misin,“Sen solgunsun bugün, noldu, kim üzdü seni” diyebilir misin, “Ellerin üşümüş senin, bilseydim hiç bırakır mıydım?” diyebilir misin, herhangi birisi bana zarar vermeye çalıştığında ilk sana anlatabilir miyim, sana güvenebilir miyim, her şeyimle, tüm benliğimle?
Gerçekten adımı duyduğunda için titrer mi, gerçekten beni gördüğünde mutlu olur musun, gerçekten benimle mutlu olur musun, gerçekten“elimden” tutar mısın?
Kokumu duyuyor gibi olup çevrene bakınır mısın yolda? Ben yokken, karşıdan karşıya geçerken tutmak için elimi arar mısın? Herkesi ben zannetmeye başlar mısın, benim gittiğim yerlere gitmeye, benim çıktığım saatlerde çıkmaya uğraşır mısın karşılaşabilmek için? Televizyon izlerken hafif sağa yatıp yastığa sarılır mısın, yastığı benmiş gibi ele alarak? Beni sevebilir misin. Gözlerimin içine bakarak söyle, beni sevebilir misin? Duyduğun en saçma şarkıda, sırf “aşk” kelimesi geçiyor diye, beni hatırlayıp üzülebilir misin? Burç yorumlarına bakarken önce kendininkine, sonra benimkine bakar mısın gerçekten? Herkese benden bahsedebilir misin gülümseyerek? Benden bahsederken çok mutsuz bile olsan gülümseyebilir misin, gözlerin parlar mı?
yoksa…bunların hiçbiri olmayacak mı?çok mu geç kaldım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder