20 Temmuz 2012 Cuma

Her sabah beraber uyanalım istiyorum ben.Belkide benden 2saat önce kalk;ama beni uyandırmaya kıyama.Saatlerce beni izle.Uyandığım anda gözlerini bana dikmiş bir şekilde bulayım seni.Saçının bir tutamı önüne düşmüş beni izlerken;ama sen kaldırmamışsın.İşinle o kadar ilgilisin ki üşenmişsin.Uyandığım zaman önce bir geri çekiliyosun.Ben zaten uyku sersemi;ama anlıyorum gözlerinden beni çok sevdiğini.Sonra ben seni omuzlarından kavrıyorum,kendime çekiyorum öp beni diye.İstediğimi alıyorum sonra.Günaydın diyosun en içten gülümsemenle bana.Karşılık veriyorum sana.Sonra sen bana uykucu lakabını takıyosun.Evet sevgilim haklısın ben uykucuyum.Senin yanında saatlerce uyumuş numarası yapabilirim.Sırf yanımdan ayrılma diye.Sırf beni bırakma diye.Sadece senin o güzel kokunu biraz daha içime çekip saçlarınla biraz daha oynayayım diye.Uykumda seni sayıkladığımı gör diye.Çok şey mi istiyorum ben sevgilim?

Yatakta biraz vakit geçirdikten sonra kahvaltımı getir bana sevgilim.Pek beceremezsin sen.Hep elimden yemeye alışkınsın çünkü.Olsun,senin elinden olsun da ben zehir bile yerim senden.Böyle ellerinle besliyosun beni.Odadan kahkahalarımız hiç eksik olmuyor,olmasın da zaten.Dışarıdan bakıldığında çok salak gözüküyoruz sevgilim,ama sana aşığım ben .Bana sevgi ve aşkla bakan o muhteşem gözlerine.Başkası sıksa senin parfümünü başımı döndürüp de bakmam;ama sen sıktığın zaman başka oluyor be.O kokunu içime çekmek ve ellerimi saçlarının arasında gezdirmek.Arada kızıyorsun ama bana,saçlarımı bozuyorsun diye.Ben iyice dağıtıyorum senin saçlarını sonra.Bütün gün seni izlesem sevgilim,beni güldürmek için çabalarını taklit etsem.Beraber gülsek yine.Sonra canımız sıkılsa,her canımız istediğinde antredeki dolaptan montumuzu ve çantamı alıp nereye gitmediğimizi bilmeden evden çıksak.Beraber yaşasak.Çok şey mi istiyorum sevgilim?

Dışarıya çıkar çıkmaz sürekli aklımıza gelen tek yer olsa.Bizim yerimiz diye tabir edilen yerlerden.Orada koşsak eğlensek küçük çocuklar gibi.Sonra birden yağmur bastırsa,şemsiyesiz hemde.Hani filmlerde görürüz ya sevgilim.Bir yolun iki tarafında ağaçlar vardır.Yapraklarını dökmüştür.Etrafta da kızıllık vardır biraz.Yerlerde yapraklar…O yolun tam ortasında yaprakların üstüne basa basa,etraftakilere aldırmadan öpsen beni.Sırılsıklam olmama bakmadan.Bende saçımın bozulmasına makyajımın akmasına aldırmasam.Sonsuza kadar kalsam seninle öyle.Etraftan bakan onlarca çift göze inat.Sonra hafif utansak başımız önde ordan kaçsak.Biraz ilerledikten sonra bir ağacın altında durup kahkahalarımızla orayı inletsek. Gülüşmeler hiç durmasa,sonsuza kadar yankılansa kulağımda.Çok şey mi istiyorum sevgilim?

Eve gelsek sonra.Beraber mutfağa girip ilginç ilginç yemekler yapsak beraber.Sofrayı sen hazırlarsın ama…Beraber yemeğimizi yesek.Sonra beraber romantik bir film izlesek.Omzunda gözyaşlarım hayat bulsa.Orda film izlerken uyuyakalsam ben.Film bittikten sonra fark etsen beni.Uyandırsam mı diye düşünsen ve beni kucağına alıp üst kata çıkarsan.Yatırsan yatağıma,yanıma en sevdiğim ayıcığımı versen.Ben hemen o ayıcığa sarılıp rüyamda seninle yaşayacağımız güzel günleri görmeye devam etsem.Çok şey mi istiyorum sevgilim?

Evet çok şey istiyorum ben.Şu anda sen varlığımdan bile haberdar değilsin çünkü.Sadece hayatımın aşkı adı altında birini bekliyorsun.Belkide benimle aynı otobüse bindin,aynı marketten alışveriş yaptın.Belki de hiç görmedin beni.Belki de ünlüsün,belki de sadece bir hayranım ben.Yüzyüze gelmeden bilemez kimse bir şeyi;ama ben biliyorum sevgilim.Senin beni bir yerlerde beklediğini biliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder